steffen- Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 lurte på dette da. den bilen som det er tenkt på er en sedan. det som skal gjøres er og skifte cdspiller. fronthøytalere og legge opp ledninger som fono og rem og ground på nytt samt fikse lyd i høytalerne bak og et nytt sett med de og. deretter kommer det til kasse og forsterker og element, tenkte på 2 stk 12 pioneer på 3000w + en 4 kanaler eller 2 kanalers forsteker. men åssen kasse burde jeg ha for og få trøkket bass inn i selve bilen? sete ryggen er hel og kan ikke legges ned. altså ikke noe mdit armlene. ble fortalt at jeg burde ha båndbasskasse vis jeg hadde midtarmlene. men nå har jeg ikke dette : ( kom med innspil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsholm Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Du kan bygge båndpasskasse med porting opp hattehyllen. Husk å ha 2 spolers basseelement om du skal ha båndpass! Jeg har vanlig bassflex kasse med 2 x 10", blir bra lyd bare med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 eller mindre drastisk. som meg om du har midt armlene bak. ta ut skiposen eller plata der. skal være en skrue og noe klips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 sånn det er i bilen er det ikke midtarmelene bak. men kan vurdere det opp i hatthylla, men hva mener dere jeg skal gjøre. klippe hull i jernet og i hatthylla og klemme ned bassreflksrør som går ned og inn i båndpasskassa. hvorfor 2 spoler element. kan det ikke være 4? eventuelt bare bruke 2? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå