Spinx Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hei jeg lurte på om noen her inne vet hvor jeg kan få tak i senterkopper til mine 17" Rondell 58 felger?Eller noen som vet str på de? Er veldig takknemlig får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 prøv nordisk felgimport tlf 40001996 di selger iallefall sånne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Thanx får raskt svar;) Får prøve imorra:P Har de noen internetside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 elelr gå på en random dekk selger og hør... de kan også skaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Noen som vet str på disse senterkoppene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå