Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe for seg å montere grenrør og åpent filter med skikkelig varmeskjold? Blir det merkbart eller bare lyd?

Tips på grenrør?

Er det noen konfilter som ikke er olja inn? Så slipper jeg å bytte massemåler hele tida :lol:

Hvordan er det å porte disse M50B20 toppene? Skjer jo ikke en dritt under 4000 fra før alikevel, så hvordan er det å grave opp litt større kanaler?

"Mye" å hente?

Skrevet

M20 fikk bedre effekt med B25 innsug,porting og chip.

Har data på dette.

M50 er en annen konstruksjon, men jeg tror jeg ville gjort det samme der i forhold til hva jeg vet om M50serien.

Luftfilter ville jeg skippet...

Skrevet

M20 fikk bedre effekt med B25 innsug,porting og chip.

Har data på dette.

M50 er en annen konstruksjon, men jeg tror jeg ville gjort det samme der i forhold til hva jeg vet om M50serien.

Eksos bør holde.

Luftfilter ville jeg skippet...

Skrevet

DOCH gir rom for litt effekt med riktige kamtider. Et lettere svinghjul og burde gjøre den noe rappere.

Gå til innkjøp av et MS sprut og sett deg inn i teknologien og funksjonene. Det åpner seg en ny verden..som vil gjøre ytterligere modifikasjoner enda enklere.

Men du vet at bottom line heter M50B25.

Klart det er moro, men er det fornuftig..?

Jeg tror du vet svarene på alt dette selv ;)

Skrevet
DOCH gir rom for litt effekt med riktige kamtider. Et lettere svinghjul og burde gjøre den noe rappere.

Gå til innkjøp av et MS sprut og sett deg inn i teknologien og funksjonene. Det åpner seg en ny verden..som vil gjøre ytterligere modifikasjoner enda enklere.

Men du vet at bottom line heter M50B25.

Klart det er moro, men er det fornuftig..?

Jeg tror du vet svarene på alt dette selv ;)

Ja, men jeg har ikke testa å bare montert et grenrør og et åpent filter, uten å gjøre øvrig trim. Er det verdt de 3-4 tusen kronene det kommer på, eller er det bare tull?

Gidder ikke datasprut og full pakke på denne, er bruksbilen, så bare litt små modifikasjoner var tenkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...