S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg har fått en satans irriterende klunkelyd bake på venstre side. lurer på om den kom når jeg monterte nye dempere og fjærer rundt om. lyden kommer bare når jeg kjører i harde humper, og jeg klarer ikke å fremprovosere lyden i garasjen så jeg får sjekket hvor den kommer fra. har og hatt av hjulene bake og sjekket over demperne og tårnlagre, men alt ser bra ut. har og kjent på alle bolter. noen som kan tenke seg til hva dette kan være? det er da snakk om en 94 E34 540.
Dirty Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 traværsforing? vis du har satt "skåla" på demptertårnet feil vei, vil det tunkefælt iallefall på e36, usikker på hvordan det er bygd opp på e34
fsmidt Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Hva med traversforinger? De er jo som regel alltid dårlige. De røyk på 735n til en kamerat når bilen blei jekket opp, kan jo være det som har skjedd når du bytta fjærer.
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 hmm.. er det 2'ern her det er snakk om? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
fsmidt Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Nei. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HE51&mospid=47384&btnr=33_0219&hg=33&fg=30 Nr2 her er det. Litt ork å bytte, men går greit for en skrur litt. De har vært helt eller nesten helt ødelagte på alle jeg har sett på.
MpA Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 tipper det er dempertoppen din samme lyd på min, og det er dempertoppen.
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 hva kan være feil med dempertoppen? den er jo helt ny! med ny gummi og hele greia. dog skulle jeg nok byttet de traversforingene uansett. men må man ha ned hele greia eller er det nok å ta ned nummer 5? synes å ha sett en DIY på dette en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå