en325ic Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 E36 Hei har en M3 bakfanger med 2stk difusere! ene har lokk til krok og en vanlig. er til dobble stusser. fargen på fangeren er cosmos svart. er litt riper på den å en liten bulk. pris: Bud frakt: Helst henting har også orginale linse lykter til coupe uten høyde justerings motoren pris: Bud Frakt: sendes/hentes har også orginale speil til coupe. stikket følger ikke med da jeg bruker det på speilene som er på min bil pris Bud Frakt sendes/henting E30 har en start motor som har stått på en m20B20 som fungerer fint som jeg vil bli kvitt. Pris Bud Frakt Sendes/henting har også en tomgangsmotor som kommer fra en M20b20, men denne skal passe E36 også. R6 motorer. sjekk etk vist dere lurer på om tomgangs motoren passer. dele Nr:0280140524 Pris Bud frakt Sendes/henting har også orginale speil som har stått på en E30 4 dørs elektriske farge hvit. pris Bud frakt sendes/henting har ogsågassspejed til en m20b20 pris bud frakt sendes/hentes bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Slenger inn bud på 800 kr for bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Slenger inn bud på 800 kr for bakfanger! bud notert. men ka disse fangerne går før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå