yxrkt Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 fant denne bilen hær på forumet for en stund siden. men finner ikke tråden den lå i. noen som vet hvilke felger dette er og hvor mye senk det er på den? er det mulig å få tak i de bumperan , dørpanelan og sideskjørt brukt? hva bruker de å ligge på i pris?
Jealous_much Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 Felgenne heter OZ Superturismo GT (Tror jeg) Front, sideskjørt osv heter M-Tech 2. Ofte tilsalgs her på bimmers. Ellers så selger de Uorginalt kitt på koed... Orgnialt er dette dyrt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now