02Henning Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 Som sagt; trenger en oljekjøler fra E36 M3 for å senke motortempen på Grompacten ved banekjøring. Noen som har liggende én for mye? Gjerne med oljefilterhus, festebraketter og kjøleslanger også, dersom dette er i minst 100% tilstand. Gi meg et vink på 908 20 508 eller epost: 02henning(at)gmail.com --- *M52 + Rudskogen - Oljekjøler = Rakle-rakle-rakle-rakle-...* Arrgh!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now