viplash Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Hei! Jeg må bytte dynamo på min E34. Jeg har en dynamo stående i bilen nå, men når jeg bestilte ny i fra BMW, så fikk ejg et annet merke. Et som startet på V. Er litt usikker på nøyaktig, da den nye ligger i baksetet på bilen og je gikke gidder og gå ut og sjekke. Men er det noen som vet om det spiller noen rolle at det ikke er bosch jeg fikk nå? Men det spiller kanskje ingen rolle dersom jeg bytter HELE dynamoen og ikke bare regulator og børster? Edit: Valeo heter den dynamoen jeg har fått, Bosch er det som står i bilen nå.
conan Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Hvilket merke spiller ingen rolle, så lenge den er til bilen din er det ett fett. valeo er et helt greit merke det. Innmaten er det samme.
viplash Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Ok. Da må jeg bare finne ut hvordan jeg bytter dynamoen. Er så inne i helvete trangt der og litt andre fester og slikt med reimer og boter enn det jeg hadde på den Galaten jeg byttet på engang i tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå