Kenni Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Hei, Har et ønske om bedre lyd i min e39 som har std buisness rds, cd spiller. Diskanten ve side fremme begynner å skurre litt nå ved høye pådrag. Vil montere nye sett fremme, men er redd d blir mye arbeid og ønsker info om hva jeg bør være obs på siden det er air bager å ting i dørene. Vurderer også å få tak i og montere orginal sub og forsterker, men vet ikke om det er bra greier. Noen som har peilig? Info mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Det er lett og bytte høytalere i framdørene og hattehylla =) jeg skal legge inn en link fra youtube der det er guide. Basser kan du bruke 1stk Kicker L7 i 92liters kasse, det dundrer jævli bra www.megabillig.no kjører tilbud på slik + forsterker nå Front: Alpine Type-R 5,25cm Hatt: Alpine Type-R 5,25cm Bass: Kicker L7 Det ville nok spellt bra GUIDER for og bytte høytalere. Hattehylle: Fram Dører: http://www.youtube.com/watch?v=zEZ-bcEY ... re=related Som du ser er det mange flere guider fra BSW der;) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Mange takk for svar og linker. Da blir det nok høytalerskifte i løpet av uken. Grunnen til at jeg ønsker orginalsub, er at den kan gjemmes bort. Har ikke plass til noen stor subkasse, så jeg skal også undersøke muligheten for å putte etpar 8" i gulvet fremme i bagasjerommet (det er touring jeg har). Ser at det er et ledig hull der, og jeg har ikke målt om det lar seg gjøre å sette to 8"ere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Mæget bra link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaV8 Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Front: Alpine Type-R 5,25cmHatt: Alpine Type-R 5,25cm La oss håpe du mener 5.25 tommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå