Steffen.S Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 Hei, Jeg har et spørsmål ang noe ulyder i venstre side foran. Det er en slags dunkelyd når jeg tar svake høyresvinger i en spesiell hastighet. Det som skjer at det begynner å dunke og det føles ut som bilen understyrer (det er ganske skummelt til tider). Har jekket opp bilen og prøvd å rikke i ting (div foringer og styrekule) og se om noe er løst, men jeg finner dessverre ikke noe. Når jeg byttet felger avtok selve dunkingen en smule, og forandret seg litt på både lyd og styring. Er det noen av der som som har vært borti samme problemet? Eller vet hva som må utbedres for å problemet fikset? Det er forøvrig en 325 IX E30 fra 1987. På forhånd takk! Mvh Steffen S.
cmn Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 Vanskelig å si, men det kan ikke være hjullager eller drivknute da?... Bare det første jeg tenker på når du nevner sving og dunking.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now