Astri Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Som eg skreiv. Eg skal muligens bytte i bilen min, så då kommer interiøret mitt for salg. Det e dørtrekk, midtkonsoll, strøkne seter med armleende, vame og oppblåsbar korsryggpute fremme, og strøkent baksete med armleende og mulighet for skipose. gi meg bud om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Som eg skreiv. Eg skal muligens bytte i bilen min, så då kommer interiøret mitt for salg. Det e dørtrekk, midtkonsoll, strøkne seter med armleende, vame og oppblåsbar korsryggpute fremme, og strøkent baksete med armleende og mulighet for skipose. gi meg bud om interesse. gi en pris antydning på det minste takst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 hmmm, synes sånn e vanskelig eg... men hvis eg seie minimum 5000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå