aloebiz.net Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Når motoren ikke går og er kald... Prøv å drei vifta rundt! Går det? Det skal fint gå å dreie den rundt med hendene når motor ikke går. Den skal gå litt "tregt".
mudbug Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 min bil har nettopp skiftet viskokopling. når bilen starter, gir litt gass, så bråker vifter sinnsykt, den gir seg etter ca. 5 sekunder. Jeg vet ikke hva som er galt. Jeg skiftet nettopp vifterem, spennerhjul og A/C (rem og hjul) og rullehjul. Er det noen som har ligninge.
Anderslien Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Når motoren ikke går og er kald... Prøv å drei vifta rundt! Går det?Det skal fint gå å dreie den rundt med hendene når motor ikke går. Den skal gå litt "tregt". Ja, det går fint. Går rimelig lett rundt. Kjenner det er litt motstand, men ikke mye.
Ballder Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 min bil har nettopp skiftet viskokopling. når bilen starter, gir litt gass, så bråker vifter sinnsykt, den gir seg etter ca. 5 sekunder. Jeg vet ikke hva som er galt. Jeg skiftet nettopp vifterem, spennerhjul og A/C (rem og hjul) og rullehjul. Er det noen som har ligninge. Alle viskose vifter jeg har vært borte i og som funker som dem skal er slik. Firmabilen (en 2004 mod navara) har hvert slik fra dag 1.
Anderslien Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Har funnet ut litt mer nå. Når motoren har nesten driftstemperatur, så fungerer viskosekoblingen ordentlig. Men så fort den får passe temperatur, begynner vifta igjen. Men noen ganger så fungerer den helt ordentlig hele tiden, selv når motoren er god og varm. Mens når jeg stopper bilen og starter den igjen, så begynner den på igjen... Litt rart dette her.
Anderslien Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 Tror den kan være i orden jeg Mulig. Kanskje den driver å kommer seg. Men fortsatt så er det mange ganger den ikke fungerer da. At vifta følger turtallet. Gjorde det i går, og var det kun 10 grader ute.
dannybj Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Har akkurat samme problem på min 528i. Høres ut som om en gammel slitt volvomotor. blåser og herjer. Men når jeg drar motoren opp på høyt turtall gir det seg. Da blåser den som normalt etterpå.
Anderslien Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 Har akkurat samme problem på min 528i.Høres ut som om en gammel slitt volvomotor. blåser og herjer. Men når jeg drar motoren opp på høyt turtall gir det seg. Da blåser den som normalt etterpå. Ja, da har vi nok samme problem tenker jeg. Si ifra hvis du finner ut noe av det
Ballder Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Lykke til med og finne løsningen på en feil som ikke er der.
Anderslien Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 Lykke til med og finne løsningen på en feil som ikke er der. Mulig du har rett i det
Sir Hofstad Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Vært lettere om jeg hadde "hatt den i handa" og kjent. Synes du det er et problem, vile jeg montert el vifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå