flo1 Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 Tror jeg har tatt giroverføringa eller kassa, for kom kjørende inn i ett vei kryss girte ned i 2.gir helt vanlig, pressa den ikke inn i gir eller noe sånn. Åsså akslererte jeg igjen, å skulle gire 3. da fant jeg ingen gir, kan ta girstanga å snurre den i alle mulig vinkler å snurre den run forbi alle girene på en måte. Har ikke kikket under bilen eller noe sånn Å jeg kan kjøre med bilen, den står i 2.gir. Er forresten en E34 535i. mye jobb å bytte giroverføring, hvis det er den som er gåen?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now