drunken' Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 I det siste har det blitt litt forskjellige problemer med det elektriske i min 97 mod E36. Når bilen hadde stått i sola hele dagen mens jeg var på jobb, lyste plutselig ABS-lampa når jeg skulle kjøre hjem! Når jeg kom på grusen prøvde jeg å bremse, å da funka ikke ABS'n. Merka også i dag at turtallssperra mi slår inn for tidlig. Skulle dra den ut, så slo sperra inn på 5000 rpm. Den drar liksom litt videre, men sperra slår! Trenger sårt hjelp til å finne ut hva dette er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Trenger hjelp til å vite hva jeg skal se etter/skjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 batteripoln er ikke løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Da hadde vel flere ting fjusket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå