Bmweee Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Er på jakt etter Dtm bakpotte til e30 325i Skal bare vere for lyden sin skyld, blir større motortrimming til vinter alikavel Noen som har tips hvilke bakpotter som gir fin lyd i sekseren?? Kor kjøpes den evnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Eg har ei heilt hul DTM potte stående på min delebil...Det er til å anbefale vist du liker 6`er lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 hm, jasså? selge den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 vi har DTM potter www.KSR.AS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Kjører med en japan loff på min bil faktisk:p Ble veldig fin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 japan loff blir som å hive bensin på husbrann for min del.. Er dtm som er "greia":P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå