clooney2 Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Hei. har nettopp kjøpt meg en 728ia 97 modell, og lurte i den sammenheng på om noen har peiling på hva orginal størrelsen på dørhøytalerene i fremdørene er ? er det 4.5" 5" 5 1/2" ? og vet dere hva diameteren er på røret som entrer bakpottene ? er offshore nå å har ikke sjans å sjekke selv....
Hyggmaister Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Vet ikke, men større sjanse for å få svar av folk som vet om du lager en mer spesifikk tittel
jarli Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 clooney2 skrev: Hei. har nettopp kjøpt meg en 728ia 97 modell, og lurte i den sammenheng på om noen har peiling på hva orginal størrelsen på dørhøytalerene i fremdørene er ? er det 4.5" 5" 5 1/2" ? og vet dere hva diameteren er på røret som entrer bakpottene ?er offshore nå å har ikke sjans å sjekke selv.... Dørhøytalerene er 5 1/4" tror jeg
wagon Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 jarli skrev: clooney2 skrev: Hei. har nettopp kjøpt meg en 728ia 97 modell, og lurte i den sammenheng på om noen har peiling på hva orginal størrelsen på dørhøytalerene i fremdørene er ? er det 4.5" 5" 5 1/2" ? og vet dere hva diameteren er på røret som entrer bakpottene ?er offshore nå å har ikke sjans å sjekke selv.... Dørhøytalerene er 5 1/4" tror jeg Det er riktig, 5 1/4" originalt. Det er det i de aller fleste BMW´er originalt.
clooney2 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 takk for hjelpen. angående bakpotte, så lurte jeg på hva innløps diameteren på bakpotten innvendig er. ikke enderør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå