Terje325i Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=11500&prodid=261 vil dette kompsettet passe fint i dørene på en e36 coupe? mangler orginalhøytalerne, så ser så stygt ut med hull i dørene. Er meningen å koble de til spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=785 er samme frontsett som i denne pakken.. og ifølge teksten skal d passe perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 hmm, merkelig har målt meg frem til at det største hullet i døra er 3,34" . Vil ikke 4" passe best da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Jeg måtte skjære ut litt ja, men det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 har 5,25" i min bil.. passa uten problem, men måtte skjære ut av midten på dekselet pga at det er coaxial høyttalere så diskanten kom i veien Har du forsterker? Har akkurat henta ny Dynabel forsterker på 4x80watt. håper eg får meir ut av høyttalerene når det er installert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 har 5,25" i min bil.. passa uten problem, men måtte skjære ut av midten på dekselet pga at det er coaxial høyttalere så diskanten kom i veien Har du forsterker? Har akkurat henta ny Dynabel forsterker på 4x80watt. håper eg får meir ut av høyttalerene når det er installert Vil tro at rammen til elementet har mye å si når det gjelder passform:) Du måtte skjære ut til diskanten ja? fikk ikke plass til dekselet i hele tatt jeg Har ikke forsterker nei. Spilleren får duge en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå