Runar-CSi Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Bmw 520i M-tech 2000mod Anonnse på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13819621 Pen bil som er litt bedre utstyrt en den vanlige E39, bærer veldig lite preg av km-stand. Innbytte i kurant bmw/audi/mercedes er mulig.... Kansje noe annet også om det er en grei bil men ikke over 90k da dette er bil nr 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Pen bil, men synd det ikke er touring og jeg er på utkikk etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Trenger da ikke touring, er nedfellbare bakseter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ny annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13819621 Billigere bil kan tas i innbytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Dette var billig! Flott og ikke minst god bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 Jeg la inn endel nye bilder nå, tatt idag. Løp & Kjøp! Garantert norges billigste E39 med orginal M-sport pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Peeen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Jeg er litt intresert, men jeg vet ikke om jeg er helt enig med den prisen. Med tanke på hvor langt den er gått, så er den ikke så lett å selge neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Hadde du venta til etter sommern så hadde jeg kjøpt den på dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Nja... Syns igrunn ikke prisen er så ille, har enda til godt å se en tilsvarende bil til tilnærmet pris, har iallefall prøvd og lagt den en 30-40k under det tilsvarende biler har gått for tidligere... dog med lavere km-stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Dette er jo kjempepris dette! hadde ikke stusset om jeg var ute etter en slik....mye bil for pengene her.... Lykke til med salget btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Ingen som vil ha seg en kjempe fin E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Joda, men bare ikke til akkurat den prisen Bilen ser nydelig ut den, ingenting å si på det. Men ser ut som du har kondens i lyktene forran? Er det et lite skrapemerke på høyre side på bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 isteden for og sitte og skrive at du ikke er enig med prisen så kan du jo legge inn et bud da! har prøvd denne bilen og var en kanonbil. prøvde og få han til og gå med på handel på min 530dat men han var på utkikk etter rimeligere bil.. blir jeg kvitt min i nermeste framtid står det ikke tvil om hva som blir min neste bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Joda, men bare ikke til akkurat den prisen Bilen ser nydelig ut den, ingenting å si på det. Men ser ut som du har kondens i lyktene forran? Er det et lite skrapemerke på høyre side på bakfanger? Ja den har den vanlige dugginga i lyktene på bildet som omtrent alle E39 har når de er nyvaska, men den har andre lykter montert på nå! Det er også et par riper på hjørnet på bakfanger ja, enten fikses det før salg eller om kjøper vil gjøre det selv og heller få litt avslag i pris. Bilen har orginale facelift led baklys og orginale facelift frontykter, nytt 50mm senkesett står montert på nå(orginale m-sport fjører medfølger) og det er akkurat montert nye facelift nyrer. Nylig montert 2 nye 265/40-17 Toyo bakdekk, og nytt castersrag høyre foran. Har forresten også ny orginal M5 list til bagasjelokket liggendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg