Gå til innhold

Bmw 520i M-sport 2000mod vurderes solgt/byttes.

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 520i M-tech 2000mod

Anonnse på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13819621

w266u7wnu5hxwvlw6zz7.jpg

Pen bil som er litt bedre utstyrt en den vanlige E39, bærer veldig lite preg av km-stand. Innbytte i kurant bmw/audi/mercedes er mulig.... Kansje noe annet også om det er en grei bil men ikke over 90k da dette er bil nr 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Syns igrunn ikke prisen er så ille, har enda til godt å se en tilsvarende bil til tilnærmet pris, har iallefall prøvd og lagt den en 30-40k under det tilsvarende biler har gått for tidligere... dog med lavere km-stand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

isteden for og sitte og skrive at du ikke er enig med prisen så kan du jo legge inn et bud da!

har prøvd denne bilen og var en kanonbil. prøvde og få han til og gå med på handel på min 530dat men han var på utkikk etter rimeligere bil.. blir jeg kvitt min i nermeste framtid står det ikke tvil om hva som blir min neste bil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men bare ikke til akkurat den prisen :P

Bilen ser nydelig ut den, ingenting å si på det.

Men ser ut som du har kondens i lyktene forran?

Er det et lite skrapemerke på høyre side på bakfanger?

Ja den har den vanlige dugginga i lyktene på bildet som omtrent alle E39 har når de er nyvaska, men den har andre lykter montert på nå! Det er også et par riper på hjørnet på bakfanger ja, enten fikses det før salg eller om kjøper vil gjøre det selv og heller få litt avslag i pris.

Bilen har orginale facelift led baklys og orginale facelift frontykter, nytt 50mm senkesett står montert på nå(orginale m-sport fjører medfølger) og det er akkurat montert nye facelift nyrer. Nylig montert 2 nye 265/40-17 Toyo bakdekk, og nytt castersrag høyre foran.

Har forresten også ny orginal M5 list til bagasjelokket liggendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...