GABRIEL Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Jeg har et problem med takluken på min BMW 520 i 93 mod, den virker bare periodisk, og det samme skjer med vindusviskerene, samtidig! Noen som vet hva dette kan være?! Veldig takknemlig for svar.
en325ic Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 mulig det er comfort relet ditt som begynenr å bli dålig! vet b are at comfort relet virker med vinduer og takluke på e36. vet ikke på e34.. se i kobling skjema å se va vinduer å takluke deler!
GABRIEL Posted June 8, 2008 Author Posted June 8, 2008 Takk for svar! Vet du hvor comfort-releet sitter, er det spesielt stort?...har ikke stort peiling på el-skjemar...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now