Kaat Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Hei Når jeg kjører hører jeg en brommelyd fra bilen bak. Minner om hjulstøy eller hjulager. Trodde først det var gammel olje på differensialn så byttet den uten noe virkning. Og nå har jeg kommet fram til at det må være hjulageret. Men det som er så rart er at viss jeg rikker på hjulet så virker det som alt er i orden.. ingen slart eller noe i noen av hjulene. Kan det likevel være hjulageret eller er det sånn at når hjulageret er gått kan man merke det ved å rikke på hjulet? Kan det evt være noe annet? mvh kim
berntsen Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Kan godt vere hjullageret fordet. Prøv å jekk opp hjulet du misstenker og rull det rundt. Da hører du det.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now