190E2.5-16v Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hei, dama har en 97mod E36, En hvit plast "aksling" bak selve vridern er knekt, så må inn med skrujern for å skru på og av lys nå.. PM eller svar i topic om du har nødvendige deler til meg=) Erling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Har den egentlig i reserve, men kan selge den hvis jeg får et fornuftig bud, altså ikke 50kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190E2.5-16v Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 aaaa =) Må jeg ha hele sulamitten der eller er det nok med bare bryter ? Litt fersk på brukte bmw deler så aner ikke pris her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Så de hadde brukt lysbryter på http://www.gsbildeler.no 150 skulle de ha for selve bryteren. Så det er mulig å dele den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå