Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Det er bare å skrive innlegg her for de som vil gi bud eller har noe fint å bytte den mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 En prisantydning (og et telefonnummer du kan treffes på) hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 en pris ja. og hvor er Åsnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Bytte i en bmw e30 325? med m50 turbomotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Ikke uinntrisant! med en E30 men godkjent? evt pen eller?? Budet på bilen er på 45tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 jeg har en e36 coupe 318is til slags. jeg har pusset den opp igjen nå i vår.. ligger under hedmark på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har sett den og lurer litt på om jeg vil ha den fordi det er nettopp E36 jeg vil ha (A) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Det er kun EN ting ejg ikke liker med Bilen og det er at det er to sylindere for lite, men skl jeg ha en billig bil så MÅ jeg bare regne med det! vi kunne møttes og sett på den vel? kan sende deg sms jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Har du "garasjelakkert" den selv hjemme eller er det gjort av profesjonelle? Har du flere bilder av bilen, både innvendig og utvendig? Og fant du ut av problemene med skjev bakstilling som du skrev om i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hehe ja jeg fant ut av det vettu Det er visst nok byttet bak skjermer så er der det ligger altså skjermene sitter noen mm forskjell, ikke sjangs til å se dette! Den er lakker sikkelig Gjort på et lakk verksted! Bilen er i tipp topp, Kun girkasse foringer i den kassa som sitter i bilen som man kan si noe på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Men jeg kan alikevel si at JEG er ikek fornøyd med lakken, men er INGEN annen enn meg somm har sagt dette heller. fordi jeg har polert bilen og kjenner den fra topp til tå så for det blotte øyet så er det strøkent selvfolgelig bilen er brukt en sommer og til nå denne sommer så litt er det blitt men jeg vet kun om 3 små skader i lakken, lakk får dere med er igjen lakk i boksen min til å lakkere bilen oppigjen NESTEN (A) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Ikke uinntrisant! med en E30 men godkjent? evt pen eller??Budet på bilen er på 45tusen! PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorni Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 88 mod e30 325 turbo intre?ikke godkjennt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hmm kanskje kanskje men vet ikke har mest lyst på steffen sin E36 (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg