norvatio Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Har inne ett bodykit fra Neodesign, det er noen små riper på front og bakfanger siden de ikke pakket varene inn i bobleplast. Disse ripene er imidlertidig så små att man kan bare slipe de bort med finkornet sandpapir. Front og bakfanger har ferdigmonterte metall fester og skinner + ferdig borrede hull. Gir en litt enklere og raskere montering. Inneholder -Frontfanger -Bakfanger -Sideskjørter Pris er 7.295,- Frakt ved postoppkrav: 495,- Frakt ved kort/bankbetaling: 295,- Mvh Thomas Håland thomas@norvatio.com http://www.norvatio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 passer dette kittet e39 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norvatio Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 passer dette kittet e39 touring? Har forsøkt å søke på diverse forumer eneste jeg kan si sikkert er at front passer både sedan og touring. jeg er usikker på sideskjørter og spesiellt bakfanger. Ifølge en side har begge typene samme lengde/høyde/bredde. Men er nok noen brukere her som kan dette mye bedre enn meg, noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Det der var jo faktisk en ganske pen styling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norvatio Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Noen som kan hjelpe med spørsmålet? Passer E39 front,side,bakfangere en E39 Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 bakfanger passer hvertfall ikke:) pga fanger til touring har utsparring fordi bakluka går langt ned. sideskjørt skal passe, men garanterer ikke, front passer helt garantert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Grøss Holder meg til vanlig M tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå