BMW-GIRL Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Ønsker å kjøpe meg en bil for en billig penge. Fra 87' og oppover. Bilen må ikke ha mye rust, og må være i bra stand da jeg ikke liker å skru bil (jente )... Må være EU-godkjent og ha betalt årsavgift. 5000 - 15000kr Helst mørk i farge, men alt av interesse. MVH Sandra
Loffen Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Interessert i 320 4 dørs, svart uten rust? Står i volda
BMW-GIRL Posted June 9, 2008 Author Posted June 9, 2008 Kan du sende bilder?? Pris? Km Stand osv. Er det noe som er gale med bilen? MVH Sandra
BMW-GIRL Posted June 10, 2008 Author Posted June 10, 2008 litt høy prisklasse for meg desverre, men det er en fin bil
bmw520 Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 hehehe, hu sier ho skal ha bil til 5-15000kr men noen slenger til med bil til nesten 50k, velvel
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now