Samaraiuz Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Hei. Lurer på om sideskjørtene til en E36 sedan passer på en E36 coupe, eller er det noe mer utsparinger på coupe pga dørene som gjør at de ikke passer?=)
Samaraiuz Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Ok, de hadde samme delenr. på gsbildeler, men var bare noen som påsto at de ikke passet. Må bare være sikker=)
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Jepp! Jeg kjøpte mitt sideskjørt til min gamle bil fra en original M3 (disse kom som kjent bare i coupe), og jeg hadde sedan, så den passet som støpt! Kjør på!
Rogern Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 m3e36 kom som sedan også. originale passer sedan og coupe. har sett at uorginale glassfiberskjørt har blitt solgt spesielt til sedan og coupe...
Dirty Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 m3e36 kom som sedan også.originale passer sedan og coupe. har sett at uorginale glassfiberskjørt har blitt solgt spesielt til sedan og coupe... selv om de er uorginale så skal vel ikke det ha noe å si ? bilen er jo like lang fordiom
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg stoler mer på originale sideskjørt, enn uoriginale billigskjørt man får kastet etter seg for en billig penge.
-Anders- Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Det med at kopier ikke passer så bra har vi jo sett eksempler på her inne. Leste om en som fikk for lane skjørt og en som fikk for korte. Kjøp originalt, er jo ikke så herrans dyrt.
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 alle e36 kanaler er like btw altså, alle m3 skjørter passer alle e36er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå