solobari Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Heisann, har problemer med min 320d E46 2000, effekten på motoren flyr opp og ned som en jojo, virker som det er turbotrykket som jeg mister, ser ut som det sitter en elektronisk ventil som justeret dette, mener å ha lest her inne på forumet at det kan være luftmengdemåleren, har byttet denne, men det hjalp lite, har nå hørt at det ikke bare holder å bytte den men den må omprogrameres !! Stemmer dette ?? Takker for hjelp
Bonden Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Hvis den luftmassemålern du monterte er ulik den som satt der må du programere ,også ellers hvis det tidligere er byttet LMM uten omprogramering. Dette gjelder på biler eldre en 2002 mener jeg.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now