Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann, har problemer med min 320d E46 2000, effekten på motoren flyr opp og ned som en jojo, virker som det er turbotrykket som jeg mister, ser ut som det sitter en elektronisk ventil som justeret dette, mener å ha lest her inne på forumet at det kan være luftmengdemåleren, har byttet denne, men det hjalp lite, har nå hørt at det ikke bare holder å bytte den men den må omprogrameres !! Stemmer dette ??

Takker for hjelp :P

Posted

Hvis den luftmassemålern du monterte er ulik den som satt der må du programere ,også ellers hvis det tidligere er byttet LMM uten omprogramering. Dette gjelder på biler eldre en 2002 mener jeg.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...