Stephan.s Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Noen som tør å prøve å identifisere fargen? Jeg har gitt opp En bil jeg har vært på kanten til å vurdere, men tenkte å finne flere bilder av biler i samme farge til sammenlikning. Noe usikker på fargen
Stephan.s Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Helt inneforstått med det, men dette er det beste bildet som var i annonsen. Har sjekket ut alle fargekodene i lista her på bimmers uten å finne ut stort. Nærmeste er nesten 328 Violet Red, men stemmer ikke helt den heller
aloebiz.net Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg synes den så litt grønn ut.. Kan det være oxford green kanskje?
Deep Dish Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Noen som tør å prøve å identifisere fargen? Jeg har gitt opp En bil jeg har vært på kanten til å vurdere, men tenkte å finne flere bilder av biler i samme farge til sammenlikning. Noe usikker på fargen Når jeg tok bildet inn i photoshop og justerte litt på lys/kontrast på bildet. Så ser det veldig ut som bilen er brun/rød (burgunder)
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Hvis du har et REGnr i annonsen, så: - Gå inn på www.mekonomen.no og gå til butikk --> regnr. ----> Der finner du VIN-nummeret. - Send en mail til fredrik@koed.dk eller geir@koed.dk og spør pent om du kunne få utstyrslisten til bilen. Der står fargekoden. EVT, så finner du som sagt VINnummer på samme måte, og ringer til BMW og sier at du skal lakkere noe på bilen DIN og spør da om hva lakkoden er for noe. Voila!
BRIO Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Kanskje Panamabraun Met.??? http://bmw.bazzi.biz/farben_aussen.htm En ok side er det nå uansett
Stephan.s Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Da var saken i orden. Vil takke alle for hjelpen. Fargen er visst AUBERGINE (348), og når jeg nå da ser den i perspektiv, er jeg veldig usikker på om det er en farge jeg tør å vise meg kjørende rundt i Kan hende det ser bedre ut med m-optikk og facelift lykter, men jeg får se hva det blir til.
Stephan.s Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Noen formening om fargen? Har sansen for daytona volett o.l, men jeg har på en måte følelsen av at denne blir litt for damete?
bjalle Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 fargekoden skal stå ved venstre støtdemperfeste i motorrommet,skjelden farge på en e39
Deep Dish Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Dæven, da var jeg jo ikke langt ifra da.! Men synes ikke den fargen kledde bilen i det hele tatt.. Synes den ble vel gubbete.! (iallefall på bildene, har ikke sett den live)
Stephan.s Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Jeg hadde følelsen av at oxford green var gubbete, helt til jeg så denne. Da ble oxford ungdommelig i forhold. Men saken som så er at jeg trenger bil, og det snart, og det er da en bil i denne fargen som passer meg egentlig ganske bra. Men, som sagt, skeptisk til fargen. Derfor jeg spør om folks meninger
Vegar br. Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Denne kommer til å bli jævli pen med komplett M stuk, facelift og store kantfelger men det gjelder jo alle e39 uans farge da
Stephan.s Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Denne kommer til å bli jævli pen med komplett M stuk, facelift og store kantfelger men det gjelder jo alle e39 uans farge da Der kom typen svar jeg ventet på
BRIO Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Oxfordgreen kan kanskje være litt gubbete, men det er en jævla fin farge og kler e39 godt. (Det må jeg mene siden min e39 er oxfordgreen ) Hvordan aubergene er på denne bilen er, er vanskelig å se utfra bildene. Men er lakken fin og holdes godt så kan det være ganske ok. Sjelden fare er det ihvertfall. Det går jo litt vel mange sølvgrå og sorte biler av alle slag på veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå