HaakonE34 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Shinet og polerte bilen utvendig her forleden.... Ble godt fornøyd og tenkte jeg skulle skryte litt med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Nice nice. Kan vel legge til at bilen er nylakkert i oxfordgreen med noe sparklegreier i klarlakken hvis jeg ikke tar helt feil. Hvem er forresten kjekkasen i bakgrunnen ved siden av den syyyykt fine e36en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaakonE34 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ligner mistenkelig på deg det tobben! Må få ut noen bilder av din også, ble jo kjempegreier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Er jo du som sitter på de ferskeste bildene av den da, så du får ta insj.....ta med et bilde der ikke rusten(som skal fjernes) er så framtredende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaakonE34 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Her er et par bilder av tobben sin 320 e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Tøff e36. Si ifra vist du skal selge den leppa under fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 ser bra ut det. du har vel ikke vudert to nye skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Spinx.....den leppa får du kjøpt på bs bildeler for 1200,- eller noe sånt. Synes egentlig den kler bilen relativt godt, litt annerledes enn m front liksom. Nå vet jeg ikke hvem den skiltkommentaren var ment til, men kan vel svare for både meg og haakon at vi begge vil ha nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Steike så fin den 5 serien din er! gleder meg til å se den live i sommer ! Har "rett" felger på den også Må virkelig få polert touringen min jeg også...ble pen din også broder. Fant en vinkel der rusten ikke var så synlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaakonE34 Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 takker takker, arti å hør! Får ta oss ei skikkelig bil-helg med alle beemeran utpå sommern med kaffe, polish og dritprat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå