Gleid Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Driver og lurer på om jeg skal bruke feriepengene mine på en liten facelift til bilen. Sikkler på det orginale M sport "body kitet". Noen som har erfaring med montering av et slikt kit? Blir vel fort dyrt å la kara på BMW montere det. 790 kroner i timen... grøss Hvis alt av skruer og slikt følger med i kitet kan det vel ikke være sååå vanskelig å sette ihop sjøl? Håper noen har noen erfaringer! Takk!
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Styling generelt er ikke så vanskelig å montere. Er det orginaldeler skal de passe rett på, og om ikke det følger med skruer ol. "orginalt" er det bare å spørre de du kjøper det fra om å legge ved det du trenger for å montere
Gleid Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Ja, hmmm... var det jeg tenkte også at så lenge jeg kjøper orginalt så burde det passe bra. Så lenge jeg slipper å måtte bore nye hull og greier. Og risikere at det blåser av på E6 Men er det ingen her som har montert detta kitet selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå