BMW E46 320 stv Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Hei, har søkt litt men finner ikke noe info om hvordan ta ut ruter på en e46.. Nå har jeg jo plukket ut ruter i andre biler før og regner med at det ikke skulle by på noen overaskelser.. Men føre var og alt det der.. Er det noen her som har gjort det og har noen tips på hvordan man gjør det enkelt og smertefritt. Hvordan gjør jeg det med airbag foran i dørene, sitter denne i trekket eller selve døren. Har de lett for gå av eller må jeg fjerne den for å komme til å få skudd ruten fra festene til motoren. Har kun el vindu foran jeg, sveiv bak. Hans Erik
e46diesel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Hei du, jeg skulle ta ut mine ruter for ei tid tilbake med avsluttet etter litt skruing.. Dørtrekkene er 5 skruer, så er det bare å drege trekket ut.. Airbagen sitter i selve døren, 3 skruer å en kontakt, men du må ha den på verksted for å få airbagen i funksjon etter den er koblet fra. Du må løs med dekselet som sitter rundt/over hele døren å rund speilene, tror klipsene blir ødelagt da. Her stoppet jeg.. å mere en det gjorde ikke jeg før jeg monterte igjen.. tror det er litt kukent å få ut rutene etter det jeg såg, men lykke til. Skal du gjøre det så ta bilder å legg det ut som en dy til oss andre;)
BMW E46 320 stv Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Ha hatt av trekkan fram før, men måtte ikke av med deksel rundt speil.. Men takk for info om airbag, skal sjekke det opp.. Må jeg ut med airbag for å komme til og få løsnet ruten?
e46diesel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 for å få ut ruten må du av med deksel rundt speil fikk jeg beskjed om å ja jeg trur du må av med airbagen for å komme til festene inne i selve døra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå