AlXz Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Hey! Har ikke lagt noe særlig merke til dette før.. Men ser det nå da jeg ser på bilde av en annen bil.., Det mangler noe her, til noe luftføring??? (Har ikke den delen som er på bilde...) Men hva skal sitte her? Og hva er "oppgaven" til denne delen?? Viktig???
en325ic Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 e luft kjøling til generatorern. er ikke så dumt å ha denne nei. trur det bare er R6 som har denne! M50 motoran
AlXz Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 e luft kjøling til generatorern. er ikke så dumt å ha denne nei. trur det bare er R6 som har denne! M50 motoran Ok.., tror nok ikke den har vært der mens jeg har hatt bilen.. Rart jeg ikke har sett det før..., må sjekke gamle bilder.. Så får jeg ta å bestille en ny Her ja..: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=23 Noe jeg bør sjekke nå da.., siden den mest sannsynelig har vært borte en god stund..?? Hvordan skal "røret" festes i dynamoen??? Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå