Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har bud et bud på 1000,- for rattet alerede, vist jeg ikke får noe høyere selger jeg det for 1000,- til budgiver på fredagen.

er åpen for bud på alle tingene, de må bort. kan evnt ta bytte i org e30 touring deler som: eksosanlegg, rustfri bakluke, bbs felger, m-tech II deler, osv...

Har 15" bbs felger liggende, dog uten senterkopper, og en felg er ikke så pen.

Med meget gode hakka 5 dekk.

Bytte i m-tech fangern og rattet?

Eventuelt motoren, er interessert i den og :P

Bor jo rett ved her serdu :P

Skrevet

som sagt tidligere får jeg ikke til å legge ut bilder her, er ikke noe datakyndig og orker ikke lære meg det, vil du ha bilder av noe send meg en mail på rune.cornelius@gmail.com

grenrøret er av merket rage, som er et ebay merke, men de er av fin finnish. send meg en mail for bilder så kan vi evnt bli enig om pris.

Rattet er solgt.

verticalescape du kan bare ringe meg på 95 73 21 75 så kan vi bli enig om å treffes evnt?

Skrevet

Hei igjen!

Jeg bruker photobucket.com til å legge ut bilder her på bimmers! Først oppretter du deg en brukerkonto der (helt gratis), så laster du bildene fra pcen og inn der. Så kopierer du den nederste linken under de bildene du skal legge ut på bimmers og limer den inn i tråden du skriver :D Tror det står IMG bla,bla,bla... på den linken du skal kopiere 8)

Jeg er ikke noe datageni så forklaringen ble sikkert der etter :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...