Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei..

Har akkurat koblet opp min Kicker L7 i en 92L porta kasse baki en E39 Sedan.

Men har fått et lite problem.. Når jeg skrur opp lyden så "skramler/vibrerer hele bakluka veldig mye.. Er det noe jeg kan gjøre med dette? er jo ikke så veldig fin lyd egentlig.

btw: Skiltet er det ikke, det har jeg fiksa med "skumgummi teip" 8-)

Posted

du har ikke montert bassen slik at den spiller in i bilen da? virker som om du får all trykk inn i bagasjen.

du kan også dempe bagasje lokket med STP fra installbay ;)

Posted

Bagasjelukket på E39 er VEEELDIG tynn.. Har en kamerat og den ser du nesten beveger seg når du spyler med høytrykk spyler på den. Dunket på den og virker veldig tynn... Det vi gjorde med den var å legge et par lag med Vibroplast M1 fra installbay..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...