e34bmwpower Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei Har begynnt å leke med tanken om å bygge om til m5 3,8l. Men er noen ting jeg lurer på. Bilen jeg har er en 520i m20b20. Så er planen å hente inn bil fra tyskland. Vil alle deler ``bare`` kunne boltes på. Passer ny motor på eksisterende motorfester? Samme gjelder resten av deler (understell, gearkasse osv..) Bilen jeg har skal fulstendig demonteres og alt fra donorbil skal motneres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Hvis du skal ribbe den norsk reggede bilen helt, så er svaret ja, da alle e34 karosserier er identiske. (unntaket er såklart sedan kontra touring ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmwpower Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Det er det jeg mener også, men enkelte sier at det er noe forskjell på motorfester og enkelte andre fester/hull til bolter. Bmw er jo ikke helt behjelpelige med å svare på spørsmål eller så vet de jo ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Er nok noen braketter og div som kanskje må tilpasses, så direkte "plug-and-play" er det nok ikke. Men folk har bygget 520->m5 før, så det er jo mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmwpower Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Litt må man jo regne med, men med tanke på at det skal skje hjemme i garagen må det ikke være for mange store spesial tilpassninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå