Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

har ikke snakket med di nei, dagene går i ett så bilen stiller bak i rekkene:/ må bare sjekke mulighetene:)

Menneh vist du vet forskjellen kan du vell fortelle meg den? Er vell att den ene er smidd og ikke dn andre?

Skrevet

Du skal ha M21D24 veiv D eller TD,begge er smidd.

Tds hører vel til benevnelse ang 325td motorer.

Skrevet

Hvis at du ikke gidder å ta èn telefon for å finne det ut, så synes jeg ikke veldig synd på deg.

Hva er det med ungdommen om dagen. Alle har mobil, men å ringe noen istedet for å sende mail, det er dritskummelt :?

Skrevet
Hvis at du ikke gidder å ta èn telefon for å finne det ut, så synes jeg ikke veldig synd på deg.

Hva er det med ungdommen om dagen. Alle har mobil, men å ringe noen istedet for å sende mail, det er dritskummelt :?

Jeg tør ringe, men jeg har allerede diesel veiv :lol:

Skrevet

Haha ungdom faktisk:) Har prøvd å ringt ett par dager nå, men ingen som tar telefon.

Fikk tak i di nå jeg, men han var alene så han kunne ikke hjelpe meg for i neste uke:)

Forskjellen er affal att det foskjellig slaglengde på veivne og noe me registre:)

Forstår ikke stressa trønder så godt:D

Skrevet

Det virker jo som om du vet forskjellene, kan ikke bare du medele di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...