webah Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 hei, har tenkt å kjøpe en 520 som er montert turbo på. m50 motor m garret t68 turbo, ,portet topp, 48mm wastegate,2x popp off ventiler, stort åpent luftfilter. ellers er motor innmat orginalt:S jeg kjører på 0.5 bar, holder dette? dumt av meg å stille opp trykket? regner med jeg har ca 225 hk ...
325ixturbo Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 me mindre du har byttet dyser og kan mate på bensin og justere tenning, så kan du garantere og ta toppakningen i løpet av kort tid ved å justere på mere trykk, flaks den er ok på 0.5 spør du meg, men det er vel i grense land nå, nykker den over 5t rpm?
webah Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 det er byttet dyser ja, men er ikke sikker på hvor mye de tåler! men motor er helt orginal, så lurte jeg på dere har noen tips til hva jeg kan gjøre med den som ikke koster shorta:)
Jealous_much Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Dreie ned stempler er jo nesten gratis.. (En del arbeid men)
webah Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 oki men i frykt for at motor skal havarere, noe som Børr gjøres?
berntsen Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 kompresjons forholdet i motoren din orginalt er noe høy for turbobygg utover moderat trimming. Du kan senke kompresjonen ved enten tjukkere toppakning,dreie av stemplene.Dette er øko.metoder.
icc Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Har du ikke noen erfaring med å dreie stempel vil jeg anbefale en tykkere MLS toppakning og at du får målt kompen. Chip/justering av tenning bør også skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå