kvammis Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei Noen som har en e39 M5 fanger liggende ? Gjør ikke noe med en liten skade eller noe.. Mvh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hvor stor skade kan det være da? har en liggende som jeg skiftet ut pga et lite uhell.. Den har gått helt av noen plasser., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Eg har en helt ny liggande. Kjøpt fra BS bildeler. Denne har ikkje fester, gitter. Så der er sikkert litt arbeid å montere. Betalte ca 2000 for den. Kan få den for en 1000-lapp http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... =#img_3605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Bedre sent enn aldri.. MEN, var mye værre en jeg trodde gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Den fangeren der kan du ikke gi stort mer enn en kebab for iallefall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå