Gå til innhold

Komplett bakseter i skinn til e 36 coupe tilsalgs

Share

Anbefalte innlegg

La nå gutten kjøpe seg setene, og så finne ut om "vi" har rett, eller om han har rett ;)

Solgt er solgt, kjøpt er kjøpt. ;)

He he "ChrZZ" det var jo bra formulert, sier du egentlig at du vet at ryggen ikke passer i sedan :roll: Jeg er bare ute etter å få bekreftet av noen som har greie på dette om seteryggen passer eller ikke.

Svarene jeg har mottatt så langt kan hverken bekrefte eller avkrefte om de passer eller ikke :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skrev det fordi det virker som at "vi" sier noe, mens du mener det motsatte og er veldig ivrig på dem setene. ;)

Men ja, er isåfall rart hvis dem skulle passe overens, for som regel så passer aldri noe annet sånt overens fra coupe til sedan..

Men men.. Jeg ville personlig heller ha ventet, og da heller kjøpt meg noe som virkelig passet til sedan.. Du har altså fremsetene og dørtrekk fra før av? For hvis ikke, hvorfor bruke mye tid på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komplett skinn interiør med el. framstoler i sport, baksete, dørpaneler, midtarmlene +++ men bakseteryggen jeg har er til sedan med plate mellom coupe og bagagerom (ergo, ikke nedfellbare rygger)

Det er denne ryggen jeg mangler (til sedan med åpen passage mellom coupe og bagagerom for nedfellbare rygger), kanskje noen som vil bytte?

Klart jeg er ivrig på ryggen om den passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...