Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

Ser jo heilt genialt bra ut det der! Konge med cruisekontroll... Kjøra med M20 min eg o då på autoslalåm:-)

Jess, har jo planer om roadtrip til Nürburgring i sommer, greit med cruisecontrol da! :D Du har din klar til autoslalom? Må lage deg tråd innpå her hvis du styrer med noe :wink:

Ja kjekt med cruisecontrol då ja. Konge med ring tur, tenkte meg ein tur te neste år eg :D.

Bilen går det jo unda me, kjekt å sjå det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen så og si klar for lakk. Gjenstår noe småputtel som jeg tar mens jeg venter på at lakkereren skal få tid til å ta min bil(om ca 1-2 uker). Fargen blir originalfargen diamantsvart metallic 181.

Jeg har hatt bilen inne på karrosseriverksted for å gjøre en skikkelig finpuss på skaden. Og er veldig fornøyd med arbeidet de har gjort. Framskjermene hadde en dårlig passform(uoriginale) og det ble ikke noe bedre da jeg valsa dem. Så her måtte jeg kappe noen snitt i ytterkanten på skjermen for å få retta de opp. Dette funka og passformen er nå god :D

Bilder sier mer enn tusen ord :D

IMG_1183.jpg

IMG_1184.jpg

IMG_1186.jpg

IMG_1189.jpg

IMG_1193.jpg

IMG_1196.jpg

Passformen før jeg gjorde noe.

IMG_1174.jpg

IMG_1175.jpg

Passformen etter litt småfiks.

IMG_1177.jpg

IMG_1179.jpg

IMG_1176.jpg

IMG_1178.jpg

IMG_1181.jpg

IMG_1185.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud så dårlig passform det var på dine da!! :-o

var ikke bra på mine da, men mye bedre enn dette da.. hehe

men dette blir bra ser det ut som :)

hehe, var ikke så forferdelig dårlig passform før jeg valsa da. Var nok det som gjorde at de ble som de ble. Valsinga mi innibærer jo å dra skjermen litt ut også, ikke bare ta kanten liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Snakket med lakkereren idag, og han kunne ta bilen inn på mandag eller tirsdag. Så da er det bare å vente.

Har ellers fått ny girkasse. En Getrag 250 med annen utveksling på gira. 0.81 på 5 gir i steden for 1:1 som jeg hadde før. Da kan jeg bruke sperrediffen min med 3.91 utveksling og få normale gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen levert til lakk! Så nå er det bare å vente å kanskje rydde litt i garasjen :roll: Har også fått montert den nye girkassen og fått sammen eksosen med ny mellompotte. Nå er det blankpolerte grenrør og simons videre helt bak. Håper lyden blir bra! Bilder kommer når jeg har fått den tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt bra dette, mye ståpå vilje :) angrer nesten litt på at jeg solgte bilen og alle delene til deg ;)

Takk for det! Ja, det har vært til veldig god hjelp de delene jeg fikk med hos deg! Fikk faktisk bruk for den ene giroverføringsdelen her om dagen når jeg bytta girkasse også. Fikk jo med en del av de stengene i forskjellige lengder. Men jeg angrer også på at jeg bytta vekk coupen. Skulle hatt den og bygd på når jeg krasja. Menmen, kommer seg denne her også nå !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...