Gå til innhold

E30 325i M50 Kompressor. Update s.32!


Steven
 Share

Anbefalte innlegg

Synest du skal kjøre sleeper steven! få på IS leppe og noen 16" felger! :)

Har et problem med å kjøre sleeper, får ikke gjemt bort intercooleren da den står i veien for frontplata. Så den må kappes og modifiseres. Så må nesten ha en front over dette, hmm....

Stemmer, kjøre på med m-tech 1 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mapping bestilt i dynapacken til Håland Tuning :D Jeg og ELS Tuning/Eivind stikker dit 15.mai med hver vår bil og ser hva vi klarer og tyne ut av kjelkene våre :)

Ellers tror jeg rett å slett kjører samme styling som jeg hadde på den gamle. Altså M-tech 2 front, hekk og vinge, og m-tech 1 skjørter. Bare lakkere det i rett farge. Da blir den klar raskest mulig hvertfall, er jo snart full sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mapping bestilt i dynapacken til Håland Tuning :D Jeg og ELS Tuning/Eivind stikker dit 15.mai med hver vår bil og ser hva vi klarer og tyne ut av kjelkene våre :)

Ellers tror jeg rett å slett kjører samme styling som jeg hadde på den gamle. Altså M-tech 2 front, hekk og vinge, og m-tech 1 skjørter. Bare lakkere det i rett farge. Da blir den klar raskest mulig hvertfall, er jo snart full sesong :)

21 mai meine du vel.. Ellers har me ein misforståelse på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mapping bestilt i dynapacken til Håland Tuning :D Jeg og ELS Tuning/Eivind stikker dit 15.mai med hver vår bil og ser hva vi klarer og tyne ut av kjelkene våre :)

Ellers tror jeg rett å slett kjører samme styling som jeg hadde på den gamle. Altså M-tech 2 front, hekk og vinge, og m-tech 1 skjørter. Bare lakkere det i rett farge. Da blir den klar raskest mulig hvertfall, er jo snart full sesong :)

21 mai meine du vel.. Ellers har me ein misforståelse på gang.

ja, 21.mai selfølgelig! 15.mai er dagen eg går på fri. surr fra min side :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har vært å mappa! Fikk 339hk/417nm på hjula med maks 0.9bar ladetrykk :) Fornøyd med det ja 8) Eivind/ELS Tuning som mappa i benken til Håland Tuning.

mtnr13xokz6v6svf50b9.jpg

cgenhpu2x3fsv8fd86ji.jpg

kt3s56d194te15ga9v7o.jpg

p9spqsmwfjmdkyshti5f.jpg

tc9b39px6sl1bpih7ofs.jpg

qvscuacgr0vymc1rwi5t.jpg

fg10d6ypvq2op0gjieia.jpg

cckd1v48azjqpqybppd2.jpg

qfysg56w27djr78rbvbk.jpg

dq4ka8w3tzj2p62vycqr.jpg

Kjøpt meg nye stoler også, var såvidt jeg kom gjennom i fjor på Gatebil pga. slark i de gamle.

2s0wifbm0vz0c6vs310l.jpg

r5i1n4zpcbhss1711hx6.jpg

6qfpaaijfy53dz7nkrai.jpg

rkmg9tem7v5voy3zc2qh.jpg

iwg25qxafbhqcwi5yyri.jpg

Nå venter jeg egentlig bare på svar på søknaden slik eg jeg kan få på skilter. Satser på det går greit hvertfall. Håper å være klar til E30meet :)

Skal også få på noen fangere og litt lister. Men lurer på å vente til etter jeg har vist den. Var på vekta hos vegvesenet dagen jeg mappa å da var den 1140kg uten fører, 20liter på tanken og helt ribba bagasjerom. Fordeling 660foran/480bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...