torodd Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 tøft. e61 er pene biler. har du noen flere bilder av doningen?
Chriso Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 En pen bil dette! Eneste du mangler er soting, så er den perfekt i mine øyne! Hva slags nyrer er det? Sorte ringer med chrome riller(?)
modus Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 ja er det..Når det angår sotin er det ingen som jeg vet om som driver med det..Vurdert å kjøåe orginale solgardiner for å ha i vinduene beke.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now