Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger to sett med 17" felger.

Det første settet er BBS RX 8x17, ET 38. Dette er originale felger. De er ikke strøkne, men pene bruksfelger for å si det sånn. Ikke nevneverdig kantkjørt, men de har noen småsår her og der, og et par striper etter dekkomleggere som har vært litt raske. På et par meters avstand ser de flotte ut. Dekkene som sitter på er nankang ns2, 225/45-17, med bra mønster. Mange kilometer igjen på disse dekkene.

Det andre settet er av ukjent merke. 7,5x17, ET 35 med 225/45-17. Toyo Proxes på to, Federal på de to andre. Mønsteret er vel fremdeles lovlig på alle, men det begynner å nærme seg minimum. Federaldekkene er noe slitt på innerkant. Felgene er litt kantkjørt, men runde og hele. Perfekte som vinterfelger.

Hvis noen kunne tenke seg begge settene ser jeg for meg en hyggelig pakkepris. Ellers er det bare å komme med bud.

DSC01231.jpg

Bimmer_avatar.jpg

BBS_01.jpg

BBS_02.jpg

DSC01289.jpg

DSC01294.jpg

Skrevet

Med dette innpresset passer de på E36 og E46, om det er sedan eller coupe har ikke noe å si. Men til opplysning har jeg brukt dem på min sedan. Passer utmerket. Jeg hadde håpet å få rundt 3k for dem. Hva kunne du tenke deg å by da?

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...