Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selger splitter ny og uåpnet Sony XM-SD46X bilforsterker og 12" JL Audio basskasse.

Basskassa er 12" og i kasse, og er et par år gammel. Ble da kjøpt for kroner 2000,-

Forsterkeren ble kjøpt inn da planene om og bygge bil anlegg var litt større enn de jeg faktisk gjennomførte. Forsterkeren er splitter ny og er aldri tatt ut av esken engang. Den spiller utrolig bra. Det er en 4/3 kanals forsterker med makimal effekt på 4 x 12W. Nominall effekt er på 4 x 60W. Det er MOSFET strømtilførsel og MOSFET utgangsnivå. Det er toveis strømtilførsel og forgylte kontakter. Dette er en klasse A/B forsterker.

High Pass-filter, valgfritt (Hz) 50–300, -12 dB/okt

Low Pass-filter, valgfritt (Hz)

50–300, -12 dB/okt

Frekvensrespons (Hz)

5 – 50 000

Total harmonisk forvrengning ved 1 kHz (%)

< 0,005

Forsterkeren koster i overkant av 2000,- ny, og selges nå, med basskasse for den pris som står her. Så du kan regne det som slik at kjøper du forsterkeren får du basskassa.

Har også det av kabler man trenger for og koble dette i bil, dersom det er ønskelig.

Utstyret kan leveres på dør hos deg om ønskelig i Sandefjord til Drammens området.>

Kvittering med garanti på forsterker følger selvfølgelig med.

ud2t5ozt3b5b1j6osipo.jpg

d885uy8o6gcz0lu8y1xi.jpg

Pris anntydning på dette er ca 1400,- for hele pakken.

Er og treffe på cs@prestigedesign.no eller 46670217

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...