Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vurderer å selge mine BMW 316 fra 82 samlet:

Bil 1:

82 316 m/lav km. Veldig lite rust. Beige. Norsk bil.

Mangler interiør og dørsider samt støtfangere, ellers komplett.

Bilde_300.jpg

Bilde_299.jpg

Bil 2:

82 316aut m/lav km. Omtrent rustfri. Opalgrün-met. Tysk bil.

Denne er komplett og har mye utstyr til å være 316.

- Fargede ruter

- Skinnratt

- Org.radio

- El.antenne og speil

- pop-out vinduer bak.

- Hvite blinklys.

Interiøret er helt, men setene trenger nytt trekk.

Bilde_071.sized.jpg

Bilde_070.sized.jpg

Mer bilder her: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... 6-e21.html

Forlanger 10 000,- for begge bilene, hverken mer eller mindre.

Seriøse henvendelser på mail polardego@hotmail.com eller 94859402

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...