Gå til innhold

e30 delebil (vraka)


MikaelR
 Share

Anbefalte innlegg

På grunn av at æ nesten fylt opp hele fellesparkeringa i nabolaget mitt med mine bila så må æ få noen av dem vekk..

Vis ingen vil ha denne bil så blir den vraka,, e egentlig perfekt til banebil prosjekt,, lite rust!!!!

6y00h0jantk1c7kefhxu.jpg

2000kr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var litt synd... har du ikke bakfanger heller? hvordan er kaross egentlig? vært krasja før? bulker osv.. har du papirer på det osv?

ta ett bilde av motorrom :D

mulig jeg og en kompis kommer og henter om den ser grei ut sånnsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var litt synd... har du ikke bakfanger heller? hvordan er kaross egentlig? vært krasja før? bulker osv.. har du papirer på det osv?

ta ett bilde av motorrom :D

mulig jeg og en kompis kommer og henter om den ser grei ut sånnsett

lakken på pansret er flasset av :roll: den ene skjermen va kjøp ny før 3 eiera sia men ikke lakkert, så det er blitt litt overflat rust på

elles ser bil helt grei ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur bagasjerommet stammer fra en ana bmw, trur faktisk det bagasjerommet sto på en bmw 318 fra saltstraumen som en som hete dan hadde

stemmer det,, den gamle e30 hannes er banebil min nu!!

hehe okok.prøvde den bilen da dan hadde den da den hva 318i og jeg hva sjofør på den en 16mai for ei tid tilbake. prøvde biln også da han fikk den 325 motorn i den biln,virka bra sprek den egentli. hva løyle og kjør den og steike arti..

hehe mein på jeg kjenne deg også nemlig.hehe ha sendt deg pm

låg bak deg et par ganger da du hva på trackday som rana gatebil arangerte nemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...