Kim Andrè Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Hei, Jeg har en 86mod 320 4dørs som jeg skal bytte diff på.. Passer diffen fra 320, 2 dørs eller 320 stasjonsvogn? Jeg skal bytte hele huset, da det står et 316/318 diffhus der nå, som ikke passer med alle festene som er orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 du kan hente diff ifra 316/318 og 320. Utvekslingen er forskjellig, men passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 du kan hente diff ifra 316/318 og 320. Utvekslingen er forskjellig, men passer. Sikker på det? da er det i så fall en annen diff som har blitt satt på, for diffhuset passer ikke til bilen, får kun brukt de 2 boltene i framkant og gummiforingen i bakant, de to boltene som skal på toppene av klokka er langt fra hullene, + at klokka står mye i spenn for og få i de 2 første boltene, klokka er for høy kan du si, måtte sette jekken under for og sette i nye bolter i framkant (da de knakk etter jeg kjøpte bilen) de har knekt etter jeg byttet og, borret opp og satt i 2 12mm rustfri bolter, da har det holdt, men vil bytte til et diffhus om passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg er sikker. Høres ut som det er noe galt med oppsettet du allerede har, travers er like hel hele veien? Braketten hvor baklokket (der hvor foringen er presset inn) er like hel ? ingenting er skakt ? Totalt 4 skruer på toppen av diffhus, disse skal stå i travers og passer uavhengig om du har en 316/318/320/323/325, traversen er lik og bolt hullene i diffhuset er like. Foringen i baklokket er plassert på samme plass på både den "store" og den " lille " diffen. Bredden på diffhus og antall skruer baklokket er skrudd fast med er hva som skiller disse syns messig. Du skal ha den "lille" diffen til E30, den er og finne på 316, 318 og 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg er sikker.Høres ut som det er noe galt med oppsettet du allerede har, travers er like hel hele veien? Braketten hvor baklokket (der hvor foringen er presset inn) er like hel ? ingenting er skakt ? Totalt 4 skruer på toppen av diffhus, disse skal stå i travers og passer uavhengig om du har en 316/318/320/323/325, traversen er lik og bolt hullene i diffhuset er like. Foringen i baklokket er plassert på samme plass på både den "store" og den " lille " diffen. Bredden på diffhus og antall skruer baklokket er skrudd fast med er hva som skiller disse syns messig. Du skal ha den "lille" diffen til E30, den er og finne på 316, 318 og 320. Hmm, skal ta en sjekk under i kveld jeg, evt noen bilder.. Er noen måneder siden sist jeg lå under Takker for hjelpa så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå