joves Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Skal bytte gasspjeld og har fått tak i et brukt, må denne da kodes om?
Dirty Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 kodes om ? er jo ikke annet elektronisk i den en gasspsjeldføleren ? og den fløtter du jo over vis det ikke står en fra før på den
joves Posted June 12, 2008 Author Posted June 12, 2008 Mener å ha hørt et vagt rykte om at det er elektronisk gasspjeld på denne motoren... Stemmer dette?
Dirty Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 kan godt være det er noe spess på TU men tror ikke det. min m52 har nå iallefall ikke elektronisk
Ballder Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Er vel ikke noe mer magiskt enn en føler som registrerer spjellets posisjon på denne.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now