jk_conix Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Fikk opp denne meldingen på check controlen i deshjen idag. Tror denne er den samme. Getriebeprogram. Transmission fail-safe program. Trolig feil på automatgir, går over i nødprogram (2. gir) (Tatt ut fra check control delen her på forumet) Hva vil dette si? Hva må jeg gjøre? Fikk ikke startet bilen engang.
Sir Hofstad Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Går i 3dje. Får du ikke startet bilen er bryter for posisjon til spake defekt, og den er i startsperre, vil jeg tro. Annet som lager slike problemer er dårlig spenning på batteri og lader.
pelle123 Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Ofte dukker dette opp når du starter bilen, da kan det vere fordi batteriet er litt dårlig og du får ikke nok spenning til all elektronikken. På min 1993 530 er det kjørelys som slår seg på med tenningen, da kan det vere at man ikke får nok spenning i oppstartsøyeblikket.
jk_conix Posted January 23, 2009 Author Posted January 23, 2009 Det løste seg med å bare lade batteri opp igjen
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now