isanfa Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Må desverre selge god bilen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ldato+DESC Pen E46 320 selges. Byttet motor til en 328 motor. Bilen er bygget av Automote.Ikke vinterkjørt siden. Pen bil som drar litt oppmerksomhet. -19" hjul,Volk racing 9,5"/10,5" 235/35-19, 265/30-19 -Fk justerbart understell. -Rustfritt effektanlegg fra cat, -Nye hovedlykter med xenon i nær/fjærn og angel eyes -Xenon i tåkelys. -Lister innvendig er lakkert lik bilen -M3 fanger med leppe -M3 speil -Rieger Sideskjørt -Rieger hekkskjørt -Flakes i klarlakk. 7 lag med klarlakk. -Green filter -M-pedalsett i alu -Sports seter i skinn -Proff tona vinduer, alle foruten frontrute. -Ny motor ifjor, motor gått 56000 km når montert. Nylig EU ok. Mye nye slitedeler. Bilen skal bort til fordel for hus!!!!!!!!! Kan ta innbytte. Spør for mere info. km stand er 234 000 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Kjedelig å selge den da:p Lå ikke den ute til salg i fjor etter rudskogen også? Husket jeg sattå siklet på den da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Ja, de lå ute da, men så ombestemte jeg meg. Klarte ikke selge. Men ingenting varer evig, så kanskje man klarer og selge nå da. Husplaner, så da kan det være greit og frigjøre litt midler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Nå skal denne selges. Ingen som er interesert i en pen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Satt ned prisen litt. Fritt fram for og komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Det var trist at du må selge Jeg så den på Vollan for noen uker siden og må si at den ser nydelig ut i reallife Regner med det blir ny/gammel BMW på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ja, den stikker seg litt ut i mengden. Blir nok en ny bmw ja, men ikke en som er nært så dyr tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Bump, Ligger et greit bud inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Har et bud på 190 nå, og et par fristende innbytte tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg