xp1987 Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Har en 94 mod 325i cab som fusker litt, bilen går bra på tomgang, akselerer også jevnt og fint om jeg bruke gassen forsiktig. Putter jeg derimot gassen i bånd , så drar den greit opp til 4000 omdr. men så skjer det: Bilen mister det meste av kraften (Virker i hvertfall som den "holder igjen" litt) opp til 5500 omdr.... Derfra drar den greit om til 6500 omdr.. Hva kan være problemet? Kan dette ha noe med luftmassemåleren å gjøre? Den slår ut på diagnose, så venter på ny i posten...
Rayen Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 En kompis sin e36 325 begynte og fise akkurat som en kald moped med masse gass på drag..skjekket mye men fant til slutt ut at 3 av coilene var sprukket/knekt åpne og feiltente så det sang etter..han skiftet disse og bilen gikk som en kule igjen.. ikke sikkert dette er ditt problem då..men du kunne no kanskje skjekket di?..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now